Konu
Kayseri'de Olanlar İftar Açalım Mı?
15-05-2019, 19:34:04
#3
Tevfik
HtmlCoder01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben kesin katılım sağlarım hocam iftar toplanması yapsak çok güzel olur aslında hemde tanışmış oluruz.
Tamamdır, bu konu altında toplanalım. Ben de çarşıya çıktığımda biraz gezeyim uygun neresi var bakayım.