• 14-05-2019, 17:28:20
    #19
    • Bakara Suresi, 280. ayet: "Eğer (borçlu) zorluk içindeyse, ona elverişli bir zamana kadar süre (verin). (Borcu) Sadaka olarak bağışlamanız ise, sizin için daha hayırlıdır; eğer bilirseniz."
    Kişisel Yorumum: Kişinin durumu yoksa o parayı kafanızdan silin. Kişinin durumu var ise; "bana borcun vardı unuttun sanırım şu zamana kadar verirsen sevinirim" diyin. Sonuç alamazsanız sadaka verdim sayıp o kişi ile ilgili kafanızda bir kanaat belirleyin. Sonrasında size helalleşmek için gelirse yine de kapınızı açık tutmayı ihmal etmeyin.

    Hayırlı Ramazanlar.
  • 14-05-2019, 17:28:54
    #20
    Borç vermeyeceksin hocam, verirken iyi. Almaya gelince suçlu sen oluyorsun.
    En güzeli vermemek.
    Herkes ayağını yorganına göre uzatmalı.
  • 14-05-2019, 17:29:08
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar arasında paranın lafı olmaz. Tabi çok can dost bi arkadaş değilsiniz belli ki. Konunun açılmasından öyle görüyorum. Şimdiki dostluklar hep alaturka olmuş. ✔
    Hocam sırf sınıfta diye arasıra konuşuyoruz normal olarak dışarda felan gezmeyiz yani

    TIRED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hemşerim umarım aynı kişiye borç vermemişizdir. Ben borcu verirken 1.8 di şimdi 6 oldu hala borcumu alamadım taktik varsa bana da söyleyin
    Geçmiş olsun



    ezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • Bakara Suresi, 280. ayet: "Eğer (borçlu) zorluk içindeyse, ona elverişli bir zamana kadar süre (verin). (Borcu) Sadaka olarak bağışlamanız ise, sizin için daha hayırlıdır; eğer bilirseniz."
    Kişisel Yorumum: Kişinin durumu yoksa o parayı kafanızdan silin. Kişinin durumu var ise; "bana borcun vardı unuttun sanırım şu zamana kadar verirsen sevinirim" diyin. Sonuç alamazsanız sadaka verdim sayıp o kişi ile ilgili kafanızda bir kanaat belirleyin. Sonrasında size helalleşmek için gelirse yine de kapınızı açık tutmayı ihmal etmeyin.

    Hayırlı Ramazanlar.
    Hocam çocuk hergün güzelce sıgarasını içiyor dışarlarda geziyor. Zor durumda olan biri Balo'ya gitmek için para istemez diye düşünüyorum.
  • 14-05-2019, 19:31:27
    #22
    Ramazan ayındayız, fitre mi sana verdim dersin. Hem kendisine üstü kapalı mesaj yollamış olursun.
  • 14-05-2019, 21:46:08
    #23
    Ayni seyi yasiyorum.200 alacagim var 5 aydir bekliyom.
  • 14-05-2019, 21:47:15
    #24
    ByRevenge53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ramazan ayındayız, fitre mi sana verdim dersin. Hem kendisine üstü kapalı mesaj yollamış olursun.
    Ağır olur o
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayni seyi yasiyorum.200 alacagim var 5 aydir bekliyom.
    Geçmiş olsun.
  • 14-05-2019, 21:49:23
    #25
    Üyeliği durduruldu
    https://www.youtube.com/watch?v=rPbwwUWhric
  • 14-05-2019, 21:59:47
    #26
    Üyeliği durduruldu
    1- 50 TL seni öldürmez arkadaşının parası olupta vermiyorsa bı daha istediğinde borç vermesin daha önce aldığını ver kanka derisn ama bende kötü olmaya değmez bazı tipler öyledir boşver
  • 14-05-2019, 22:02:56
    #27
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınıftan bir arkadaşım taa 20 Nisan'da benden para istedi 50 TL okulun balosu için kız arkadaşıyla gidecekmiş bende kırmadım verdim parayı. Ertesi gün ben parayı veririm felan diyordu bende bir şey demedim. 1 hafta geçti üzerinden 26 nisan yazdım benim 50 TL ne zaman verebilirsin diye bu hafta içi hallederim yazdı o hafta gelmedi ondan sonra halleder diye yazmadım bu cumartesi birdaha yazdım benim parayı ne zaman halledersin diye hala vermedi ben istemeye utanır oldum ne diyerek isteyebilirim? Para verdiğimede pişman etti vallaha. Daha öncede kitap fuarında para istemişti kitap alırken 10 TL gibi bir şeydi onuda vermedi ben o paranın peşnide değilim sonuçta küçük para ve kitap aldı ama şimdi 50 TL ve eğlenceye gitti..
    yarın 100 ister yavas yavas yukselmeye baslar sende ondan borç iste, paralı bır anını yakala acıl de telefon geldı 40 tl borç ver de