• 12-05-2019, 14:05:59
    #1


    -
    Avis'in sitesinde güvence adlı başlıkta bunlar mevcut, daha önce tecrübem olmadığı için sormak istedim ;

    Mini Hasar Güvencesi - Süper Mini Hasar Güvencesi

    adı altında iki adet hizmet mevcut, bunlar olası bir kaza durumunda yazan tutara göre (500-2000) bizden bir şey kesmiyorlar mı?

    yani ben bunlardan birini yaptırdım örnek veriyorum Süper Mini Hasar Güvencesini aldım 47.20 Tl'ye daha sonrasında kaza yaptım ve 1500Tl'lik masraf çıktı onu benden almıyorlar mı? öyle bir şey mi anlamadım
  • 12-05-2019, 14:25:44
    #2
    Daha önce mini hasar almıştık sorduğumuz da ise rapor gerekmeksizin sürtme yada park sonrasında oluşan kazalara karşı rapor olmadığında işe yarıyor dedi.

    Rapor var ise zaten sıkıntı yok
  • 12-05-2019, 14:40:47
    #3
    RealGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce mini hasar almıştık sorduğumuz da ise rapor gerekmeksizin sürtme yada park sonrasında oluşan kazalara karşı rapor olmadığında işe yarıyor dedi.

    Rapor var ise zaten sıkıntı yok
    peki ben kaza yaptım diyelim polis çağrıldı raporu mevcut xxx Tl masraf çıktı aracın illa ki kaskosu vs. vardır bunu yinede benden alırlar mı? (kaza yapıldı değeri düşüyor vs. diyerek)
  • 12-05-2019, 14:43:14
    #4
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    -
    Avis'in sitesinde güvence adlı başlıkta bunlar mevcut, daha önce tecrübem olmadığı için sormak istedim ;

    Mini Hasar Güvencesi - Süper Mini Hasar Güvencesi

    adı altında iki adet hizmet mevcut, bunlar olası bir kaza durumunda yazan tutara göre (500-2000) bizden bir şey kesmiyorlar mı?

    yani ben bunlardan birini yaptırdım örnek veriyorum Süper Mini Hasar Güvencesini aldım 47.20 Tl'ye daha sonrasında kaza yaptım ve 1500Tl'lik masraf çıktı onu benden almıyorlar mı? öyle bir şey mi anlamadım

    Kiralar iken kesinlikle yaptırın tam sigorta dahilinde ben izmirden aldım arabayı mersinde kaza yaptım 18 bin tl masraf çıktı arabada bir kuruş ödemedim. Ayrıca güzel huyu kaza yaptım aradım siz raporu tutun biz yeni aracınızı bulunduğunuz yere gönderiyıruz dediler ve 1 saat içinde yeni araba geldi bir tl bile almadılar. Tam kasko yaptırdım. O zaman .
  • 12-05-2019, 14:44:25
    #5
    talebetube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiralar iken kesinlikle yaptırın tam sigorta dahilinde ben izmirden aldım arabayı mersinde kaza yaptım 18 bin tl masraf çıktı arabada bir kuruş ödemedim. Ayrıca güzel huyu kaza yaptım aradım siz raporu tutun biz yeni aracınızı bulunduğunuz yere gönderiyıruz dediler ve 1 saat içinde yeni araba geldi bir tl bile almadılar. Tam kasko yaptırdım. O zaman .
    nereden kiralamıştınız hocam ? ücreti nedir bir de ne diye geçer o ?
  • 12-05-2019, 14:48:18
    #6
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki ben kaza yaptım diyelim polis çağrıldı raporu mevcut xxx Tl masraf çıktı aracın illa ki kaskosu vs. vardır bunu yinede benden alırlar mı? (kaza yapıldı değeri düşüyor vs. diyerek)
    Araç kiralarken her türlü kazada ( ufak tefek sürtmeler için dahi ) rapor istediklerini belirtiyorlar ve siz bu sözleşmeyi imzalıyorsunuz. Bu güvenceler ise kapsadığı tutara kadar bu rapor şartını ortadan kaldırıyor. Yani park halinde geldi birisi araca sürttü ve ufak tefek rötüş gerektirdi diyelim. Eğer bunun için rapor tutmazsanız ve ekstra güvenceniz yoksa bunu direk size yansıtırlar.

    Diğer mevzuda ise, eğer kaza yaptığınız sırada alkollü değilseniz ( en azından tutulan raporda alkolsüz çıkarsanız ) ve olay yerini terk etmediyseniz aracı perte dahi çıkartsanız tek kuruş ödemeden işin içinden çıkabilirsiniz. Değer kaybı vs sizi bağlamıyor.
  • 12-05-2019, 14:50:45
    #7
    Oluşan kazalarda zaten tam kasko oluyor araçlarda.
    Ayrıca 25 yaşından küçükseniz genç sürücü sigortası yaptırmanız lazım fiyatı 69 TL olması lazım yanlış hatırlamıyorsam (Zorunlu)
  • 12-05-2019, 15:04:39
    #8
    avis araç kiralama şirketinde çalışmış biri olarak yazıyorum

    polis raporu tutturduğunuz durumlarda sorumluluğunuzu üstünüzden atıyorsunuz.
    bu bahsettiğiniz güvenceler ne işe yarar derseniz polis bağzı durumlarda gelmiyor getirtemiyorsunuz örneğin gittin arabayı sürttün bir yere, polis gelip bunun için rapor tutmaz 10 bin TL lik hasarınız var kazaya karıştınız karşılıklı rapor tutarsanız yine bir problem yaşamazsınız güvenceniz olmasa bile

    ama başımıza sık gelen şeylerden lastik yarılması yada patlaması gibi durumlarda güvenceniz yok ise bunun için zaten polis falan gelmez güvencede almadıysanız parasını sizden talep ederler Suv dediğimiz jip tarzı araçların 1 lastiği 1000 TL civarı oluyor. Mini hasar güvencesi bunun için gerekli aslında


    Not : 21 yaş üstü araba kiralayabilir genç sürücüye gerek yoktur
    fakat mercedes bmw sınıfı 25 yaş ister illa onlara binicem yaşım tutmuyo derseniz genç sürücü paketi günlük 70 TL civarı
  • 12-05-2019, 16:56:20
    #9
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereden kiralamıştınız hocam ? ücreti nedir bir de ne diye geçer o ?
    Hocam kaza yaptığımda avis den kiraladım o zaman turk telekom prime müşterilereine kampanyası vardı kdv dahil günlük 38 tl + araç kira bedeli 110 tl ödedim %40 indirim yapmışlardı . Prime müşterisiyim diye .
    Bugget da aynı hocam.