RealGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce mini hasar almıştık sorduğumuz da ise rapor gerekmeksizin sürtme yada park sonrasında oluşan kazalara karşı rapor olmadığında işe yarıyor dedi.

Rapor var ise zaten sıkıntı yok
peki ben kaza yaptım diyelim polis çağrıldı raporu mevcut xxx Tl masraf çıktı aracın illa ki kaskosu vs. vardır bunu yinede benden alırlar mı? (kaza yapıldı değeri düşüyor vs. diyerek)