Kiralar iken kesinlikle yaptırın tam sigorta dahilinde ben izmirden aldım arabayı mersinde kaza yaptım 18 bin tl masraf çıktı arabada bir kuruş ödemedim. Ayrıca güzel huyu kaza yaptım aradım siz raporu tutun biz yeni aracınızı bulunduğunuz yere gönderiyıruz dediler ve 1 saat içinde yeni araba geldi bir tl bile almadılar. Tam kasko yaptırdım. O zaman .
nereden kiralamıştınız hocam ? ücreti nedir bir de ne diye geçer o ?