• 04-05-2019, 12:48:34
    #1
    İnternetim dün bitmiş haberim yok.

    Bir sms atmak bu kadar mı zor?
    şuan ögreniyorum bir baktım olay alttaki resim gibi.

    https://i.hizliresim.com/nQ1rE0.png

    Tamam paketten operatörden memnunuz ama bu nedir anlam veremiyorum ben her zaman takip etmek zorundamıyım?
  • 04-05-2019, 12:52:14
    #2
    3 5 TL'e paketi durduran servis var. Her ay tekrar ediyorsa, onu kullanabilirsiniz. Ayrıca paketi siz kullanıyorsunuz, kimin takip etmesi gerekir?
  • 04-05-2019, 12:52:39
    #3
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternetim dün bitmiş haberim yok.

    Bir sms atmak bu kadar mı zor?
    şuan ögreniyorum bir baktım olay alttaki resim gibi.

    https://i.hizliresim.com/nQ1rE0.png

    Tamam paketten operatörden memnunuz ama bu nedir anlam veremiyorum ben her zaman takip etmek zorundamıyım?
    Merhabalar, daha önce Türk Telekom Ana Bayii'nde çalışmış biri olarak söylüyorum. Aşım yapmamak için kalan kullanım haklarınızı sürekli olarak takip etmeniz gerekir. Veya aşım olmayan tarifelere geçiş yapabilirsiniz. Aşım yaptığınız takdirde çoğu paketlerde 100 MB / 9 TL olacak şekilde ücretlendirme yapılır.
  • 04-05-2019, 12:53:13
    #4
    Normalde bana %80 kaldı ve %100'ünü tamamladınız diye 2 adet mesaj geliyor.

    İlginç.
  • 04-05-2019, 12:53:34
    #5
    Kurumsal PLUS
    Adamlarda suç yok. Şartlar ve sözleşmeyi okumazsanız olacağı bu...
  • 04-05-2019, 12:54:15
    #6
    telefonda veri sınırlama gibi özellikler var onları kullanabilirsiniz.
  • 04-05-2019, 12:54:37
    #7
    Bloodz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 5 TL'e paketi durduran servis var. Her ay tekrar ediyorsa, onu kullanabilirsiniz. Ayrıca paketi siz kullanıyorsunuz, kimin takip etmesi gerekir?
    @Uyumsuz;
    Hocam ben turkcell deyken mobil veriyi kapatinca ekrana cikiyor ne kadar kaldigi bunda öyle birşey yok ekstra olarak turkcell de 100mb kalinca bile sms geliyor herneyse son aylar türk telekomda zaten.

    @BiBeR10x; banada geliyordu bu ay ne olduysa anlamadim
  • 04-05-2019, 12:57:44
    #8
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben turkcell deyken mobil veriyi kapatinca ekrana cikiyor ne kadar kaldigi bunda öyle birşey yok ekstra olarak turkcell de 100mb kalinca bile sms geliyor herneyse son aylar türk telekomda zaten.
    Hocam yanlış anlamayın Turk Telekom ile ortaklığım falan yok. Ama adamlar bir paket sunmuş, durdurmak içinde servis sunmuş. Kullanım haklarını kontrol etmeniz sizin sorumluluğunuzdadır. Ben bu yakarışı anlamıyorum. SMS %80 ve %100 dolunca gelmiştir. Zaten gelmemişse, arayıp faturaya itiraz edin iadesi yapılır. Turkcell Çağrı Merkezi'nde çalıştığım zamanlarda bana mesaj gelmedi diyen çok müşteriye SMS'in geldiğini ispat etmişliğim var. %100 dolunca SMS gelmeme olayının tek sebebi var; bir video izlersiniz. İnternetiniz o an 100 MB'dır. Videonun tükettiği toplam tutar 700 MB olur. Bir anda yediği içinde, +600 MB faturaya yansır.

    İstemeden incittiysem affola ama dost acı söyler
  • 04-05-2019, 13:01:00
    #9
    @Bloodz;

    Hocam net gelmedi bi anda yemiş olabilir o konuda hakli olabilirsiniz netflix bizi bitirdi

    bundan sonra dikkatli olmak şart