miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternetim dün bitmiş haberim yok.

Bir sms atmak bu kadar mı zor?
şuan ögreniyorum bir baktım olay alttaki resim gibi.

https://i.hizliresim.com/nQ1rE0.png

Tamam paketten operatörden memnunuz ama bu nedir anlam veremiyorum ben her zaman takip etmek zorundamıyım?
Merhabalar, daha önce Türk Telekom Ana Bayii'nde çalışmış biri olarak söylüyorum. Aşım yapmamak için kalan kullanım haklarınızı sürekli olarak takip etmeniz gerekir. Veya aşım olmayan tarifelere geçiş yapabilirsiniz. Aşım yaptığınız takdirde çoğu paketlerde 100 MB / 9 TL olacak şekilde ücretlendirme yapılır.