İnternetim dün bitmiş haberim yok.
Bir sms atmak bu kadar mı zor?
şuan ögreniyorum bir baktım olay alttaki resim gibi.
https://i.hizliresim.com/nQ1rE0.png
Tamam paketten operatörden memnunuz ama bu nedir anlam veremiyorum ben her zaman takip etmek zorundamıyım?