İnternetim dün bitmiş haberim yok.

Bir sms atmak bu kadar mı zor?
şuan ögreniyorum bir baktım olay alttaki resim gibi.

https://i.hizliresim.com/nQ1rE0.png

Tamam paketten operatörden memnunuz ama bu nedir anlam veremiyorum ben her zaman takip etmek zorundamıyım?