Cumartesi lokal olarak diz kapağı ile ayak arasında ki kaval kemiği üstünde Doğumdan itibaren damar beni var büyüdü onu alıcaklar.
8 cm kesim içini temizleyip kapatacaklar
İyileşme süreci ortalama sizce ne kadardır?
İz Kaybolur mu?
Lokal yapacaklar korkuyorum.
Ameliyat olucam ya sonra ?
9
●328
- 03-05-2019, 00:17:48Üyeliği durdurulduGeçmiş olsun hocam. Lokal yapacaklar diye korkmanıza gerek yok. Bir acı çekeceğinizi veya dayanılmaz bir şey olacağını düşünseler genel anestezi uygularlardı. Doktorlar vücudumuzu, dayanıklılığımızı, bünyemizi, sağlığımızı senden ve benden daha iyi biliyorlar. Onlara emanetiz. İyileşmek için önce kendin dirençli olmalısın. Çok ciddi bir ameliyat olmasa gerek. Gerçi her ameliyat ciddidir ya orası ayrı.
- 03-05-2019, 00:22:46Üyeliği durdurulduLokalden hiç korkmanıza gerek yok. İlk başta vurulan iğnede kıpırdamayın yeter
Ondan sonra 5 dakika sizinle muhabbet ederler sonra zaten hiç bir şey hissetmezsiniz 
Ben ameliyatı 5 dakika zannetmiştim meğer yorgunluk veriyormuş uyumuşum
2.5 dakika başında 2.5 dakika sonunda ayık kaldım demek ki
Onlar ameliyat yaparken ben keyif çatmışım 
Hiç takılmayın.
Şimdiden geçmiş olsun. Yakınlarda bende bir ameliyata gireceğim
Hobi oldu benim için.