• 03-05-2019, 00:09:49
    #1
    Cumartesi lokal olarak diz kapağı ile ayak arasında ki kaval kemiği üstünde Doğumdan itibaren damar beni var büyüdü onu alıcaklar.
    8 cm kesim içini temizleyip kapatacaklar

    İyileşme süreci ortalama sizce ne kadardır?
    İz Kaybolur mu?

    Lokal yapacaklar korkuyorum.
  • 03-05-2019, 00:15:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam.
  • 03-05-2019, 00:16:33
    #3
    Hiç bir şey olmaz hocam sıkma canını sen, bir bakarsın olmuş bitmiş üstüne iyileşmişsin iz miz kalmamış. Geçmiş olsun şimdiden
  • 03-05-2019, 00:17:03
    #4
    allah yardımcın olsun o'da geçer fazla takma kafaya ağrın sızın olmaz ınşallah.
  • 03-05-2019, 00:17:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam. Lokal yapacaklar diye korkmanıza gerek yok. Bir acı çekeceğinizi veya dayanılmaz bir şey olacağını düşünseler genel anestezi uygularlardı. Doktorlar vücudumuzu, dayanıklılığımızı, bünyemizi, sağlığımızı senden ve benden daha iyi biliyorlar. Onlara emanetiz. İyileşmek için önce kendin dirençli olmalısın. Çok ciddi bir ameliyat olmasa gerek. Gerçi her ameliyat ciddidir ya orası ayrı.
  • 03-05-2019, 00:20:52
    #6
    Teşekkür ederim arkadaşlar
  • 03-05-2019, 00:22:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Lokalden hiç korkmanıza gerek yok. İlk başta vurulan iğnede kıpırdamayın yeter Ondan sonra 5 dakika sizinle muhabbet ederler sonra zaten hiç bir şey hissetmezsiniz

    Ben ameliyatı 5 dakika zannetmiştim meğer yorgunluk veriyormuş uyumuşum 2.5 dakika başında 2.5 dakika sonunda ayık kaldım demek ki Onlar ameliyat yaparken ben keyif çatmışım

    Hiç takılmayın.

    Şimdiden geçmiş olsun. Yakınlarda bende bir ameliyata gireceğim Hobi oldu benim için.
  • 03-05-2019, 00:27:58
    #8
    Geçmiş olsun. Bu konuda yine iyi şeyler söylüyorlar. Bir arkadaş burun ameliyatı olacaktı, yorumlarla korkuttular çocuğu. Vazgeçti herhalde ameliyattan. (Bknz.)
  • 03-05-2019, 00:28:31
    #9
    Ameliyat bu belli olmaz.doktora bagli hersey