Geçmiş olsun hocam. Lokal yapacaklar diye korkmanıza gerek yok. Bir acı çekeceğinizi veya dayanılmaz bir şey olacağını düşünseler genel anestezi uygularlardı. Doktorlar vücudumuzu, dayanıklılığımızı, bünyemizi, sağlığımızı senden ve benden daha iyi biliyorlar. Onlara emanetiz. İyileşmek için önce kendin dirençli olmalısın. Çok ciddi bir ameliyat olmasa gerek. Gerçi her ameliyat ciddidir ya orası ayrı.