Hocam ben 45 dkya yakın ayağımdan tırnak batması ameliyatı nedeniyle ameliyathanede bekledim zaten içerisi buz gibi.sonra bir de 15-20 dk filanda ameliyat sürdü tabi bunlar hepsi lokal olarak yapıldı korkacak bir durum yok zaten lokal olduğu için senle muhabbet ediyor olacaktır doktor kafa dengiyse.