• 01-05-2019, 18:37:23
    #1
    Merhaba,

    Bir kaç gündür beni sinir eden bir durum var. Bu forum işlerinin acemisi filan değilim ancak 2 gündür R10'da kendi profilime imzamı ekleyemiyorum.

    Eklemek istediğim imza sadece bir resim ve resme gömülmüş bir URL

    Sistem bana şu şekilde hata veriyor:
    Alıntı
    1. İmzanız 160 karakterden fazla olamaz excluding BB kod eklendi.
    2. İmzanızda çok fazla satır var ve kısaltılması gerek. Sadece 1 satıra kadar kullanabilirsiniz.
    Bu hataları ne kadar düzeltmeye çalışırsam çalışayım bir yerden hata bulup imzamı kaydetmiyor.

    Eklemek istediğim imza:



    Bu imzamı nasıl ekleyebilirim bana söylerseniz çok mutlu olurum.
  • 01-05-2019, 18:37:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gold uyelik almaniz lazim
  • 01-05-2019, 18:38:11
    #3
    Gold üyelik ve altı imzasına banner ekleyemiyor.
  • 01-05-2019, 18:39:13
    #4
    Bilgilendirme için teşekkürler bir sorum daha var.

    Daha önceden yazı olarak imza eklemeye çalıştım ancak yine benzer hataları aldım. Ne yapmam gerekiyor? Uzun karakterli imzalar içinde üyelik mi gerekiyor?
  • 01-05-2019, 18:40:05
    #5
    Ucretli uyelik alirsan eklersin
  • 01-05-2019, 18:43:45
    #6
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucretli uyelik alirsan eklersin
    Seninki ücretli üyelik mi?
  • 01-05-2019, 18:44:46
    #7
    dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seninki ücretli üyelik mi?
    Ben siradan uyeyim.resim eklemek icin parali uyelik alman gerek
  • 01-05-2019, 18:48:20
    #8
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben siradan uyeyim.resim eklemek icin parali uyelik alman gerek
    Bende siradan bir üyeyim ama seninki gibi bir kelimeye link ekliyemiyorum bunun bir çözümü varmi?
  • 01-05-2019, 21:09:24
    #9
    R10 rankına göre sanırım bende hiç birşey ekleyemiyorum derken eklenmiş