Bir kaç gündür beni sinir eden bir durum var. Bu forum işlerinin acemisi filan değilim ancak 2 gündür R10'da kendi profilime imzamı ekleyemiyorum.
Eklemek istediğim imza sadece bir resim ve resme gömülmüş bir URL
Sistem bana şu şekilde hata veriyor:
Alıntı
Eklemek istediğim imza:

derken eklenmiş