Merhaba,

Bir kaç gündür beni sinir eden bir durum var. Bu forum işlerinin acemisi filan değilim ancak 2 gündür R10'da kendi profilime imzamı ekleyemiyorum.

Eklemek istediğim imza sadece bir resim ve resme gömülmüş bir URL

Sistem bana şu şekilde hata veriyor:
Alıntı
  1. İmzanız 160 karakterden fazla olamaz excluding BB kod eklendi.
  2. İmzanızda çok fazla satır var ve kısaltılması gerek. Sadece 1 satıra kadar kullanabilirsiniz.
Bu hataları ne kadar düzeltmeye çalışırsam çalışayım bir yerden hata bulup imzamı kaydetmiyor.

Eklemek istediğim imza:



Bu imzamı nasıl ekleyebilirim bana söylerseniz çok mutlu olurum.