Bilgilendirme için teşekkürler bir sorum daha var.

Daha önceden yazı olarak imza eklemeye çalıştım ancak yine benzer hataları aldım. Ne yapmam gerekiyor? Uzun karakterli imzalar içinde üyelik mi gerekiyor?