• 29-04-2019, 15:10:01
    #1
    Merhaba ben 5s kullanıcısıyım.Efsane kasadır bilen bilir.Vaz geçmek mümkün değil ancak artık malesef gelen mesajlar , bildirimler , whatsap konuşmalarını yürütmek çok zor oluyor.

    7 plus almayı düşünüyordum bir tanıdık huawei önerdi. Hangi kasadan almalıyım acaba yardımcı olurmusunuz ?

    2-3k ayırabilirim telefona. Sıfır alma taraftarıyım.
  • 29-04-2019, 15:11:03
    #2
    Mate 20 lite modelini öneririm.
  • 29-04-2019, 15:16:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Mateli lite alın zarar görmezsiniz.
  • 29-04-2019, 15:26:02
    #4
    Mate 20 lite modelini kullanıyorum, iphone X ile eş değer desek haksızlık etmiş olmayız
  • 29-04-2019, 15:27:54
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    temiz bulursan hiç uğraşma al 7 plus'ı devam et hocam.
    7plus' her konuda mate 20 lite tan çok daha üstün bir cihaz tek dezavantajı hafızası daha düşük.
  • 29-04-2019, 15:42:38
    #6
    Hocam ben mate 10 lite aldım gayet sorunsuz ve 64gb almıştım 1 yıldır kullanıyorum gayet memnunum p30 yada mate 20 lite alabilirsiniz
  • 29-04-2019, 16:03:06
    #7
    Mate 20 lira düşünüyorum.Kamera çok önemli çocukları filan çekiyorum video + foto. o yüzden baya iyi gözüküyor ama 7 plus ile karşılaştırdığımda 7 plus ağır Basıyor.Bu seferde fiyat farkı devreye giriyor.
  • 29-04-2019, 16:10:38
    #8
    mate 10 lite kullanıyorum 64 gb efsane bir telefon daha bir gün donduğunu görmedim kamera konusunda iyi değil onu söyliyeyim + bilgi olarak telefonu aldıktan 4 ay sonra ekranında sararmalar oluştu Huawei destekden form doldurdum ups kargo kapımdan aldı 5. gün ürün elimde tamir edilmiş şekilde tekrar geldi.
  • 29-04-2019, 16:23:40
    #9
    Mate 10 pro kullanıyorum. Kullanım nedenlerim:
    * Şarjı 2 güne kadar gidiyor ve acil durumlarda ultra tasarruf moduyla saatlerce daha ek süre geliyor.
    * Yanları kavisli değil ve görünümü gayet hoş. ( Samsung kavissiz model çıkartsa note serisinden alırdım yalan yok).
    * Parmak izi sensörü arkada ve açma hızı çok iyi.