Merhaba ben 5s kullanıcısıyım.Efsane kasadır bilen bilir.Vaz geçmek mümkün değil ancak artık malesef gelen mesajlar , bildirimler , whatsap konuşmalarını yürütmek çok zor oluyor.
7 plus almayı düşünüyordum bir tanıdık huawei önerdi. Hangi kasadan almalıyım acaba yardımcı olurmusunuz ?
2-3k ayırabilirim telefona. Sıfır alma taraftarıyım.