Merhaba ben 5s kullanıcısıyım.Efsane kasadır bilen bilir.Vaz geçmek mümkün değil ancak artık malesef gelen mesajlar , bildirimler , whatsap konuşmalarını yürütmek çok zor oluyor.

7 plus almayı düşünüyordum bir tanıdık huawei önerdi. Hangi kasadan almalıyım acaba yardımcı olurmusunuz ?

2-3k ayırabilirim telefona. Sıfır alma taraftarıyım.