Mate 10 pro kullanıyorum. Kullanım nedenlerim:
* Şarjı 2 güne kadar gidiyor ve acil durumlarda ultra tasarruf moduyla saatlerce daha ek süre geliyor.
* Yanları kavisli değil ve görünümü gayet hoş. ( Samsung kavissiz model çıkartsa note serisinden alırdım yalan yok).
* Parmak izi sensörü arkada ve açma hızı çok iyi.