Merhabalar 1-2 haftadır bir yerel haber sitesi açma konusunda düşüncelerim vardı hâlen devam ediyor ama kafama takılan sorunlar var maalesef
Gazisoft ile V5 versiyon yazılımı için konuştum V6 çıkacağını öğrendim bekledim bugün yeni versiyon çıkmış ama gördüğüm kadarıyla artık yazılımları kendi sunucularından barındırmak istiyorlar ama fiyatları aylık ve yüksek geldi gazisoft V6 versiyonuna geçen var mı yada bir önerisi olan
Google news de başarılı yazılım olarak görüyorum
Gazisoft haber yazılımı V6
15
●2.287
- 22-04-2019, 22:50:24Yıllardır gazisoft kullanıyorum çıkarmış olduğu yeni versiyon da sunucuları kendilerinde barındırma şartı hoş olmadı.
Tavsiye olarak ÖnemSoft'u incelemenizi önerebilirim. - 22-04-2019, 23:00:21Güzel ve kullanımlı bir yazılım yalnız sunucuları ne kadar dayanıklı ve sorunsuz bunu bilemiyorum. Bu durumu açık açık belirtmişler ve yazılımın kırılması, zararlı linklerin eklenmesini engellemek amacıyla bu önlemi kendilerince doğru görmüşler. Eğer kaliteli hizmet, uygun fiyat sunuyorlarsa elbet de olabilir.
- 22-04-2019, 23:05:16ilk etapta profesyonel yazılım yerine daha uygun bütçeli yada mümkünse ücretsiz bişeyler düşünürdüm ben olsam. bir müddet bu şekilde yapıp daha sonra eğer işi yürütebiliyrosanız ve birde gelir elde edebildiyseniz sonra profesyonel bir yazılıma geçersiniz.
bir süre bölgesel haber sitesi idare ettim. iha abonesiydim. tek başına çok zor oluyor.
ama yerel sitede haberi kendiniz takip edersiniz. birde reklam toplayalirseniz olur.
-yazılımla ilgili fikir veremedim ama haber sitesi deyince dayanamadım yazdım
- 23-04-2019, 02:54:11Üyeliği durdurulduAslında bir bakıma hakli olabilirler bazını işlerde yeni arkadaşların kankalari oluyor hepimizin zamanında olmuştur sen script al host kolay kanka açarız benim resellerden diyip scripti ruhu duymadan kopyalanabiliyorolcaytd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haber scripti zaten mükemmel ve herşeyi düşünülmüş olmalı ki
Piyasadaki herkes mükemmel scripyler yapıyor (haber için konusuyorum) haber scriptinin neresini editlemek veya değiştirmek isteyebilirsin ki yada neresine fazladan ne eklemek ister ki insan bence hiçbirşey
Tek amaç adamların yazdığı gibi host vs düşünmeden içeriklere odaklanmak ve reklam alıp siteyi döndürmek olmalı
Dusunuyorumda haber scriptine edit yapsam ne yaparım diye cidden aklıma gelmiyor hiçbirşey script sende dursa ne olur adamalrin hostta dursa ne olur destekleri zaten var ve kurumsallar yedikleri kaba sıçmazlar
v5 kullanırım demissiniz ben akşamüzeri okumuştum
V6 arayuzu kodları tamamen baştan kodlanmış v5 çıkalı en aşağı2yil olmuştur iki yıl önceki teknolojiyle suanki bir değil bence
Alıntı yaptım bu saatte ama aklımda kalacağına yazıya döktüm sadece fikir paylaşımı benimki
v6 tavsiye ederim
Mobil yazdım hatalar olabilir