• 22-04-2019, 22:46:45
    #1
    Merhabalar 1-2 haftadır bir yerel haber sitesi açma konusunda düşüncelerim vardı hâlen devam ediyor ama kafama takılan sorunlar var maalesef
    Gazisoft ile V5 versiyon yazılımı için konuştum V6 çıkacağını öğrendim bekledim bugün yeni versiyon çıkmış ama gördüğüm kadarıyla artık yazılımları kendi sunucularından barındırmak istiyorlar ama fiyatları aylık ve yüksek geldi gazisoft V6 versiyonuna geçen var mı yada bir önerisi olan
    Google news de başarılı yazılım olarak görüyorum
  • 22-04-2019, 22:50:24
    #2
    Yıllardır gazisoft kullanıyorum çıkarmış olduğu yeni versiyon da sunucuları kendilerinde barındırma şartı hoş olmadı.

    Tavsiye olarak ÖnemSoft'u incelemenizi önerebilirim.
  • 22-04-2019, 23:00:21
    #3
    Güzel ve kullanımlı bir yazılım yalnız sunucuları ne kadar dayanıklı ve sorunsuz bunu bilemiyorum. Bu durumu açık açık belirtmişler ve yazılımın kırılması, zararlı linklerin eklenmesini engellemek amacıyla bu önlemi kendilerince doğru görmüşler. Eğer kaliteli hizmet, uygun fiyat sunuyorlarsa elbet de olabilir.
  • 22-04-2019, 23:05:16
    #4
    ilk etapta profesyonel yazılım yerine daha uygun bütçeli yada mümkünse ücretsiz bişeyler düşünürdüm ben olsam. bir müddet bu şekilde yapıp daha sonra eğer işi yürütebiliyrosanız ve birde gelir elde edebildiyseniz sonra profesyonel bir yazılıma geçersiniz.
    bir süre bölgesel haber sitesi idare ettim. iha abonesiydim. tek başına çok zor oluyor.
    ama yerel sitede haberi kendiniz takip edersiniz. birde reklam toplayalirseniz olur.
    -yazılımla ilgili fikir veremedim ama haber sitesi deyince dayanamadım yazdım
  • 22-04-2019, 23:15:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    V5 in biraz gelişmişi geldi bana ama aylık ödeme ve kendi sunucumuzda barındıramama bencede olmadı. Bu yüzden v5 kullanacağın ben v6 kullanmayacağım
  • 23-04-2019, 02:54:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    olcaytd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    V5 in biraz gelişmişi geldi bana ama aylık ödeme ve kendi sunucumuzda barındıramama bencede olmadı. Bu yüzden v5 kullanacağın ben v6 kullanmayacağım
    Aslında bir bakıma hakli olabilirler bazını işlerde yeni arkadaşların kankalari oluyor hepimizin zamanında olmuştur sen script al host kolay kanka açarız benim resellerden diyip scripti ruhu duymadan kopyalanabiliyor
    haber scripti zaten mükemmel ve herşeyi düşünülmüş olmalı ki
    Piyasadaki herkes mükemmel scripyler yapıyor (haber için konusuyorum) haber scriptinin neresini editlemek veya değiştirmek isteyebilirsin ki yada neresine fazladan ne eklemek ister ki insan bence hiçbirşey
    Tek amaç adamların yazdığı gibi host vs düşünmeden içeriklere odaklanmak ve reklam alıp siteyi döndürmek olmalı

    Dusunuyorumda haber scriptine edit yapsam ne yaparım diye cidden aklıma gelmiyor hiçbirşey script sende dursa ne olur adamalrin hostta dursa ne olur destekleri zaten var ve kurumsallar yedikleri kaba sıçmazlar
    v5 kullanırım demissiniz ben akşamüzeri okumuştum
    V6 arayuzu kodları tamamen baştan kodlanmış v5 çıkalı en aşağı2yil olmuştur iki yıl önceki teknolojiyle suanki bir değil bence
    Alıntı yaptım bu saatte ama aklımda kalacağına yazıya döktüm sadece fikir paylaşımı benimki v6 tavsiye ederim

    Mobil yazdım hatalar olabilir
  • 23-04-2019, 03:32:51
    #7
    V4 ile başladım v5'e geçiş yaptık ama hacklink yemekten gına geldi bıktık artık en sonunda dayanamayıp bıraktık.
  • 26-04-2019, 10:46:17
    #8
    gazisoft'u kullandığıma pişman olanlardanım. özellikle destek bölümü çok leş, başlarından salıyorlar resmen.
    veritabanımız baya fazla olduğu için el mahkum devam ediyoruz.
    V6 için hostingi barındırma şartı ile de ayağına sıkmıştır. kimseye tavsiye etmem.
  • 10-05-2019, 08:18:12
    #9
    merhaba arkadaslar v5 kullanıcısıyım lisans satabilirim isteyene , v6 ya gecmeyi düsünmüyorum..