• 08-10-2019, 11:04:51
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rastawtf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gazisoft'u kullandığıma pişman olanlardanım. özellikle destek bölümü çok leş, başlarından salıyorlar resmen.
    veritabanımız baya fazla olduğu için el mahkum devam ediyoruz.
    V6 için hostingi barındırma şartı ile de ayağına sıkmıştır. kimseye tavsiye etmem.
    webaksiyon.com var yıllardır çok memnunum şiddetle öneririm.
  • 08-10-2019, 11:06:42
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam bende 1 aylık haber sitesi açtım inceleye bilirsiniz isterseniz imzam da var direk satim size
  • 08-10-2019, 11:34:14
    #12
    destek talebine 5 gün üzerine cevap veriyorlar gerisini sen düşün.
  • 29-11-2019, 23:17:48
    #13
    umittat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaslar v5 kullanıcısıyım lisans satabilirim isteyene , v6 ya gecmeyi düsünmüyorum..
    detayli bi pm atsana ne istiyorsun? yani ne kadar
  • 15-08-2021, 12:29:48
    #14
    v5 versiyonu acemiler için oldukça kullanışlı. Bana kalsa ben joomla ile en kral haber sitesini kurarım kendime fakat müşterilerim işi bilmedikleri için gazisoft alıyorum onlara. Bana bir daha dönüş yapmıyorlar. Yıldan yıla paramı alıyorum müşteriden hiçbir sıkıntı çıkmıyor. Ben müşteriden yıllık ücret aldığım için gazisofta da yıllık destek parası gönderiyorum öyle olunca hemen cevap veriyorlar desteğe... v6 versiyonda kendi hosting şartı çok iyi olmuş çünkü bende olunca o siteyi korumak çok zorlaşıyordu şu an sorumluluk onların elinde. 5 müşterime haber sitesi için gazisoft satın alıp teslim etti hiçbir şikayet gelmedi. halen de kullanmaktayız.
  • 31-08-2021, 11:54:11
    #15
    umittat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaslar v5 kullanıcısıyım lisans satabilirim isteyene , v6 ya gecmeyi düsünmüyorum..
    kaç TL ?
  • 31-08-2021, 11:58:12
    #16
    V6 lisansını 250 tl den veririm