gazisoft'u kullandığıma pişman olanlardanım. özellikle destek bölümü çok leş, başlarından salıyorlar resmen.
veritabanımız baya fazla olduğu için el mahkum devam ediyoruz.
V6 için hostingi barındırma şartı ile de ayağına sıkmıştır. kimseye tavsiye etmem.
webaksiyon.com var yıllardır çok memnunum şiddetle öneririm.