olcaytd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
V5 in biraz gelişmişi geldi bana ama aylık ödeme ve kendi sunucumuzda barındıramama bencede olmadı. Bu yüzden v5 kullanacağın ben v6 kullanmayacağım
Aslında bir bakıma hakli olabilirler bazını işlerde yeni arkadaşların kankalari oluyor hepimizin zamanında olmuştur sen script al host kolay kanka açarız benim resellerden diyip scripti ruhu duymadan kopyalanabiliyor
haber scripti zaten mükemmel ve herşeyi düşünülmüş olmalı ki
Piyasadaki herkes mükemmel scripyler yapıyor (haber için konusuyorum) haber scriptinin neresini editlemek veya değiştirmek isteyebilirsin ki yada neresine fazladan ne eklemek ister ki insan bence hiçbirşey
Tek amaç adamların yazdığı gibi host vs düşünmeden içeriklere odaklanmak ve reklam alıp siteyi döndürmek olmalı

Dusunuyorumda haber scriptine edit yapsam ne yaparım diye cidden aklıma gelmiyor hiçbirşey script sende dursa ne olur adamalrin hostta dursa ne olur destekleri zaten var ve kurumsallar yedikleri kaba sıçmazlar
v5 kullanırım demissiniz ben akşamüzeri okumuştum
V6 arayuzu kodları tamamen baştan kodlanmış v5 çıkalı en aşağı2yil olmuştur iki yıl önceki teknolojiyle suanki bir değil bence
Alıntı yaptım bu saatte ama aklımda kalacağına yazıya döktüm sadece fikir paylaşımı benimki v6 tavsiye ederim

Mobil yazdım hatalar olabilir