• 05-04-2019, 14:40:14
    #1
    Merhabalar,

    Şuan hastaneden çıkıyorum. Gözümde günlerdir yanma batma vardır, kupkuru idi gözlerim. doktora geldim. kirpik dibi iltihabı olduğunu söyledi baya baya var dedi hemde. erken yaşta başlamış dedi. çok nadiren tamamen geçen bir hastalıkmış. çok uzun süre tedavi gerektiriyormuş.

    Bu hastalığı yaşayan varmı ? Tavsiye verebilecek olan göz temizliği bu hastalıkla mücadelede neler yapılıyor vs mesajlarınızı bekliyorum .
  • 05-04-2019, 14:42:50
    #2
    geçmiş olsun benim sag goste segırıyor arada sulanıyor bende gıdıcem bakalım
  • 05-04-2019, 14:53:33
    #3
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Şuan hastaneden çıkıyorum. Gözümde günlerdir yanma batma vardır, kupkuru idi gözlerim. doktora geldim. kirpik dibi iltihabı olduğunu söyledi baya baya var dedi hemde. erken yaşta başlamış dedi. çok nadiren tamamen geçen bir hastalıkmış. çok uzun süre tedavi gerektiriyormuş.

    Bu hastalığı yaşayan varmı ? Tavsiye verebilecek olan göz temizliği bu hastalıkla mücadelede neler yapılıyor vs mesajlarınızı bekliyorum .
    Tedaviden ziyade kontrol altına alınan bir göz hastalığı.
    Bugünden itibaren yapman gereken titiz davranmak.

    - Her sabah kalktığında 5 dakika sıcak havlu kompresi.
    - Her sabah kirpik diplerini hafif ovalayarak temizlemek. (Bunun için şampuanlar var, çam ağacı ekstreli vs. eczaneden destek alabilirsin.)
    - Mümkünse tozdan vs. uzak dur.
    - İlk 2. maddeyi akşam yatmadan önce tekrarla.

    Bunu hayat mottosu edinerek hergün yapman gerekiyor.
  • 05-04-2019, 15:12:30
    #4
    RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun benim sag goste segırıyor arada sulanıyor bende gıdıcem bakalım
    benimkide segriyor arada ve kupkuru resmen gözlerimi açıp kapatırken sürtünme sesini duyuyorum



    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tedaviden ziyade kontrol altına alınan bir göz hastalığı.
    Bugünden itibaren yapman gereken titiz davranmak.

    - Her sabah kalktığında 5 dakika sıcak havlu kompresi.
    - Her sabah kirpik diplerini hafif ovalayarak temizlemek. (Bunun için şampuanlar var, çam ağacı ekstreli vs. eczaneden destek alabilirsin.)
    - Mümkünse tozdan vs. uzak dur.
    - İlk 2. maddeyi akşam yatmadan önce tekrarla.

    Bunu hayat mottosu edinerek hergün yapman gerekiyor.
    acilden gittim göz doktoruna. iki damla birde blefaritto diye bir göz şampuanı verdi. sıcak havlu kompresi vs söylemedi ama haftaya bir üniversite hastanesine gidicem birde.

    teşekkürler hocam tavsiyeleriniz için geçsin veya gözüme rahatsızlık vermesinde bir ömür yaparım yapacak bir şey yok