Merhabalar,
Şuan hastaneden çıkıyorum. Gözümde günlerdir yanma batma vardır, kupkuru idi gözlerim. doktora geldim. kirpik dibi iltihabı olduğunu söyledi baya baya var dedi hemde. erken yaşta başlamış dedi. çok nadiren tamamen geçen bir hastalıkmış. çok uzun süre tedavi gerektiriyormuş.
Bu hastalığı yaşayan varmı ? Tavsiye verebilecek olan göz temizliği bu hastalıkla mücadelede neler yapılıyor vs mesajlarınızı bekliyorum .
Tedaviden ziyade kontrol altına alınan bir göz hastalığı.
Bugünden itibaren yapman gereken titiz davranmak.
- Her sabah kalktığında 5 dakika sıcak havlu kompresi.
- Her sabah kirpik diplerini hafif ovalayarak temizlemek. (Bunun için şampuanlar var, çam ağacı ekstreli vs. eczaneden destek alabilirsin.)
- Mümkünse tozdan vs. uzak dur.
- İlk 2. maddeyi akşam yatmadan önce tekrarla.
Bunu hayat mottosu edinerek hergün yapman gerekiyor.