Merhabalar,

Şuan hastaneden çıkıyorum. Gözümde günlerdir yanma batma vardır, kupkuru idi gözlerim. doktora geldim. kirpik dibi iltihabı olduğunu söyledi baya baya var dedi hemde. erken yaşta başlamış dedi. çok nadiren tamamen geçen bir hastalıkmış. çok uzun süre tedavi gerektiriyormuş.

Bu hastalığı yaşayan varmı ? Tavsiye verebilecek olan göz temizliği bu hastalıkla mücadelede neler yapılıyor vs mesajlarınızı bekliyorum .