• 27-03-2019, 22:22:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar dolar 5,33 seviyesine geriledi ama borsada 91bine düştü. Sizce bir saçmalık yok mu ortalıkta? Niye borsa düşüyor?
  • 27-03-2019, 22:24:56
    #2
    swap faizi
  • 27-03-2019, 22:26:56
    #3
    Borsa sadece dollar kuruna göre hareket etse dollar kuru her düştüğünde ülkenin yarısı borsaya abanıp zengin olurdu.
  • 27-03-2019, 22:27:30
    #4
    Seçime kadar doları dizginlemeye çalışıyorlar seçimden sonra çok büyük sıkıntılar olacak kim kazanırsa kazansın
  • 27-03-2019, 22:28:13
    #5
    2 gun once altin 25 lira yukselmisti bugun 30 lira dustu bende anlamadim
  • 27-03-2019, 22:31:28
    #6
    bildiğim tek şeyi söyleyeyim, doların cuma günü 5,80'lere çıkıp 3 gün sonra 5,33'lere düşmesi hiç hayra alamet değil.
  • 27-03-2019, 22:31:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yav hisse kağıtlarına bakıyorum arçelikten tut garanti bankasına, vesteline kadar hepsinin kağıtları %10 düşmüş. Var bi' iş ama..
  • 27-03-2019, 22:33:54
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    swap denilen işlemlerden kaynaklı. yabancılar borsa ve tahvil yatırımlarını sattığı için şirketlerimiz değer kaybediyor.
    Alttaki tweet dizisini okursanız olayı tam anlamıyla anlarsınız.



    https://twitter.com/ProfDemirtas/sta...24372719190016
  • 27-03-2019, 22:35:12
    #9
    swap. (

    şu
    twitter adresinden yazılanlara göz atın isterseniz. Borsa bu seviyelere daha gelmeden dün tehlikeden bahsedilmişti.)

    Yabancının TL'ye ihtiyacı var bu nedenle borsadan satış yapıyorlar sanırım.