Konu
Dolar Düştü Borsa niye düşüyor?
27-03-2019, 22:33:54
#8
Maksim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
swap denilen işlemlerden kaynaklı. yabancılar borsa ve tahvil yatırımlarını sattığı için şirketlerimiz değer kaybediyor.
Alttaki tweet dizisini okursanız olayı tam anlamıyla anlarsınız.
https://twitter.com/ProfDemirtas/sta...24372719190016