swap denilen işlemlerden kaynaklı. yabancılar borsa ve tahvil yatırımlarını sattığı için şirketlerimiz değer kaybediyor.
Alttaki tweet dizisini okursanız olayı tam anlamıyla anlarsınız.



https://twitter.com/ProfDemirtas/sta...24372719190016