swap. (

şu
twitter adresinden yazılanlara göz atın isterseniz. Borsa bu seviyelere daha gelmeden dün tehlikeden bahsedilmişti.)

Yabancının TL'ye ihtiyacı var bu nedenle borsadan satış yapıyorlar sanırım.