• 08-03-2019, 20:22:48
    #1
    annem 5 aydır okul kantininde sigortasız ve 1400 tl ye calismakta ve denetime geldiklerinde ne sigorta ne maas vs. hiç bir sey yapmiyorlarmis ne yapabiliriz nasıl bu haksızlığın önünde durabiliriz zamn yapıcağını belirtmis 80 tl zam yapmis sabah 8 aksam 7 calismakta 2 haftada bir cumarteside çalışmak ta ne yapabilirz bilgisi olan varmıydı
  • 08-03-2019, 20:31:33
    #2
    sigorta kurumuna gider şikayetini belirtirsin en güzel şekilde dersini alırlar
  • 08-03-2019, 20:32:27
    #3
    SGK nin cezalari vergiye göre cok ağır işveren icin, bunun dışında özlük haklari bakimindan, is kazasi riskine karsi ve bir cok baska sebepten dolayi Sgk şart. Alo 170 danisma hattina ihbarda bulunabilirsiniz.
  • 08-03-2019, 20:33:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    "Sigortalı olmak haktır, zorunluluktur ve buna sözleşmelerle istisna konulamaz. Ki bu husus gerek 1.10.2008''''den önce geçerli olan 506 sayılı Kanunda gerekse 1.10.2008''''den sonra geçerli olan 5510 sayılı Kanunda da kesin olarak belirtilmiştir. "

    Alo 170'i arıyarak şikayette bulunabailirsiniz sizi yönlendiriceklerdir. Bu arada Yargı yoluylada halledebilirsiniz. Cidden 5 ay ki emeğiney yazık asgari maaş bile vermiyorlar. Lütfen şikayetinizi yapın tazminatınızıda alın.
  • 08-03-2019, 20:37:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bulunduğum yerde taş ocağı vardı 18 yaş altı sigortasız çocuk çalıştırıyordu denetime bir geldiler firmaya 800 bin tl ceza kestiler taş ocağınıda kapadılar
  • 08-03-2019, 20:40:01
    #6
    okul yönetimi sgk işe giriş bildirgesi istemiyor mu?
    aylık sgk döküm talebinde bulunmuyor mu?
    her hangi bir iş kazasında zaten risktir bu tarz durumlar

    bilemiyorum ama mantıklı gelmedi bu durum bana hangi okul hangi semt söyle araştıralım mevzu neymiş
  • 08-03-2019, 21:00:11
    #7
    yargı yolunu kullanın.
  • 08-03-2019, 21:02:26
    #8
    adam sigorta yapamam diye belirtmiş bugün aldığı yeni çalışanına ve asgari ücret 1600 tl iken 1400 maaş alan annem 2020 tl olmasına rağman 1480 tl maaş almakta ADAM İLK BAŞTA SİGORTA YAPAMAM DİYE BELİRTMİŞ VE okuldada kamera kayıtları vs. herşey öğrenciler herkes annemin orada çalıştığını bilmekte sabah 7-7.30 da gidip akşam 6.30-7 gibi çıkmakta
  • 08-03-2019, 21:07:24
    #9
    annen çalışmaya devam etsin ve şikayette bulunun. Kimliğim gizli kalsın diyerekte şikayet edebilirsin.
    ister telefonla ister online şikayet et gerisi daha kolay olur.
    http://www.alo170.gov.tr/