"Sigortalı olmak haktır, zorunluluktur ve buna sözleşmelerle istisna konulamaz. Ki bu husus gerek 1.10.2008''''den önce geçerli olan 506 sayılı Kanunda gerekse 1.10.2008''''den sonra geçerli olan 5510 sayılı Kanunda da kesin olarak belirtilmiştir. "
Alo 170'i arıyarak şikayette bulunabailirsiniz sizi yönlendiriceklerdir. Bu arada Yargı yoluylada halledebilirsiniz. Cidden 5 ay ki emeğiney yazık asgari maaş bile vermiyorlar. Lütfen şikayetinizi yapın tazminatınızıda alın.