annem 5 aydır okul kantininde sigortasız ve 1400 tl ye calismakta ve denetime geldiklerinde ne sigorta ne maas vs. hiç bir sey yapmiyorlarmis ne yapabiliriz nasıl bu haksızlığın önünde durabiliriz zamn yapıcağını belirtmis 80 tl zam yapmis sabah 8 aksam 7 calismakta 2 haftada bir cumarteside çalışmak ta ne yapabilirz bilgisi olan varmıydı