• 28-02-2019, 23:58:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    07.10.2013 tarihinde aöf 2 yıllık bir önlisans programına kayıt oldum, 4 dönemden oluşan derslerin 1-2 ve 3. dönem derslerini verdim. 4. dönem yani son sınıf bahar dönemi derslerinden de 2 tanesini verdim, 6 ders kalmıştır.

    birden aklıma geldi dedim şu dersleri vereyim diplomayı alayım Bu ay bahar dönemi kayıt yenilemeden dersleri seçip 248 lira ödeme yaptım...

    iyi tmm sorun yok derken altta bulunan metini gördüm... sanırım boşa yatırdık

    bu nedir arkadaşlar tam anlamı nedir :S

    2547 sayılı Yasanın 44. maddesine göre Fakültedeki azami öğrenim süresini aştınız. Kaydınızı yeniletmek koşuluyla süresiz olarak öğretime devam (sınavlara girme) hakkınız bulunmaktadır. Öğrencilik haklarıyla ilgili bilgi, Öğrenci Kılavuzunda yer almaktadır.
  • 01-03-2019, 00:08:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2013 yılında mı kaydoldunuz? İki yıllık okullarda maksimum öğrenim süresi 2+3 yıl. Yani toplam 5 yılda 2 yıllık okulu bitirmeniz gerekiyor. Eğer bitiremezseniz süre dolduğunda kaydınızı yeniletmeniz gerekiyor. Muhtemlen 2018'in Ekim ayında bu süre doldu. Yalnız askerlikle alakalı bir durumunuz varsa bildiğim kadarıyla kayıt yenileseniz de tecil edilmiyor.
  • 01-03-2019, 00:11:49
    #3
    azami süre diye bir şey yok diye biliyorum. Yani sadece 29 yasını gecmıssen askerlık uzatmadan yararlanamazsın Onun dışında okula devam edebılıyosun ve istanbul kart öğrenci olarak alabiliyorsun
  • 01-03-2019, 00:17:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    azami süre diye bir şey yok diye biliyorum. Yani sadece 29 yasını gecmıssen askerlık uzatmadan yararlanamazsın Onun dışında okula devam edebılıyosun ve istanbul kart öğrenci olarak alabiliyorsun
    yani diploma yok anladım sanırım ... tşk.
  • 01-03-2019, 02:28:18
    #5
    Şu an ne durumdadır tabii bilmiyorum ama bir arkadaşım birkaç sene önce öğrenim süresini sorduğunda AÖF’ten 7 yıl yanıtını almıştı.
  • 01-03-2019, 07:43:47
    #6
    ATKNU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an ne durumdadır tabii bilmiyorum ama bir arkadaşım birkaç sene önce öğrenim süresini sorduğunda AÖF’ten 7 yıl yanıtını almıştı.
    o 4 yıllık bölümler için. (lisans.)
  • 01-03-2019, 09:07:07
    #7
    MeSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani diploma yok anladım sanırım ... tşk.
    kendim 10 yıla yakın oldu ikinci universite olarak kayıtlı ogencıyım bu sene bitecek diplomayı da alıcaz. Azami süre falan diye bir şey yok artı. Yani 7 yıl geçti diye eskiden okuldan atıyorlar gibi bir durum vardı artık yok
  • 17-02-2020, 12:54:35
    #8
    Bu şekilde bile öğrenci akbili alabiliyormuyuz ? Yaş 30 geçse bile parasını yatırdıktan sonra.