birden aklıma geldi dedim şu dersleri vereyim diplomayı alayım
Bu ay bahar dönemi kayıt yenilemeden dersleri seçip 248 lira ödeme yaptım... iyi tmm sorun yok derken altta bulunan metini gördüm... sanırım boşa yatırdık
bu nedir arkadaşlar tam anlamı nedir :S
2547 sayılı Yasanın 44. maddesine göre Fakültedeki azami öğrenim süresini aştınız. Kaydınızı yeniletmek koşuluyla süresiz olarak öğretime devam (sınavlara girme) hakkınız bulunmaktadır. Öğrencilik haklarıyla ilgili bilgi, Öğrenci Kılavuzunda yer almaktadır.
anladım sanırım ... tşk.