07.10.2013 tarihinde aöf 2 yıllık bir önlisans programına kayıt oldum, 4 dönemden oluşan derslerin 1-2 ve 3. dönem derslerini verdim. 4. dönem yani son sınıf bahar dönemi derslerinden de 2 tanesini verdim, 6 ders kalmıştır.

birden aklıma geldi dedim şu dersleri vereyim diplomayı alayım Bu ay bahar dönemi kayıt yenilemeden dersleri seçip 248 lira ödeme yaptım...

iyi tmm sorun yok derken altta bulunan metini gördüm... sanırım boşa yatırdık

bu nedir arkadaşlar tam anlamı nedir :S

2547 sayılı Yasanın 44. maddesine göre Fakültedeki azami öğrenim süresini aştınız. Kaydınızı yeniletmek koşuluyla süresiz olarak öğretime devam (sınavlara girme) hakkınız bulunmaktadır. Öğrencilik haklarıyla ilgili bilgi, Öğrenci Kılavuzunda yer almaktadır.