yani diploma yok

anladım sanırım ... tşk.
kendim 10 yıla yakın oldu ikinci universite olarak kayıtlı ogencıyım bu sene bitecek diplomayı da alıcaz. Azami süre falan diye bir şey yok artı. Yani 7 yıl geçti diye eskiden okuldan atıyorlar gibi bir durum vardı artık yok