• 01-03-2019, 00:05:08
    #28
    Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi veren ve tv'lerde reklam gösteren bir firma bilgileri vermez mi diye düşünüyorsunuz
    vermeyebilir. Facebook, google vs. birçok şirket var yabancı menşeili. Facebook yanılmıyorsam sadece ölümlü adli vakalarda falan bilgi veriyor onun haricini vermiyor. Vergi vermeleri, tv'lerde reklam göstermeleri bilgi paylaşacakları anlamına gelmez. Godaddy çok büyük firma Türkiye gibi bir ülke için kendi güvenilirliğini, imajını zedelemez. En fazla paypal gibi Tr'den çekilir.
  • 01-03-2019, 00:27:30
    #29
    redneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türk hosting alınmaz bu işi yapıyorsan.
    hosting fransız sunucudan alınma domain bilgileri gizli ve godaddyde idi bilgileri godaddy vermiş bilgileri. recep ivediklerden dava açılmış ve cok ciddi meblağlar tazminat istiyormuş. hakim bilirkişi bilmem ne için ertelemiş davayı



    arkadaş buraya üye aktif bir üye isterse kendi açıklasın. benenbu kadar film işi çok sakat olmaya başladı.
  • 01-03-2019, 01:53:16
    #30
    SEO Hizmetleri 🚀
    Arkadaşlar bugün ifade vermeye gittim. Polis arkadaş ile ifade dosyamı yazdık hazırladık. İçeriği sunucumda barındırmadığımı ve gelen telif maillerini dikkate alarak içerikleri düzenli olarak sildiğimi belirttim. Menşei firmanında aynı şekilde bana mail atarak irtibata geçseydi onlarında direkt olarak filmlerini kaldırırdım dedim. İfade dosyama da aynen bu şekilde yazdırdım. İnternet ortamında herkes tarafından paylaşılan filmlerin herhangi bir suç teşkil edeceğini bilmiyordum ve bilinçsizce yaptığımı belirttim. Buna istinaden bana uyarı mail'i atsalardı içeriği hemen siteden kaldırabilirdim dedim. İfadeye çağırıldığım anda içerikleri zaten sildim diye ifade verdim. 1 ay içerisinde uzlaşma için aranacağım söylendi. Bende bu durumda film sitesini kapatsam mı kapatmasam mı bilemedim. Çünkü beni içerik telifinden dolayı mahkemeye şikayet etmişler. Siteyi kapatmam ne derecede doğru olur bilmiyorum. Burada yazan yorumlara bakarsak firmanın bize telif atma zorunluluğu yok gibi saçma yorumlar var. O zaman neden bu zamana kadar firmalar bize telif mail i atıyorlardı burasıda ayrı bir düşündürüyor. Yaptığım araştırmalar sonucunda Fsek 81/4 maddesine göre firmanın içeriği paylaşan kişiyi uyarır nitelikte bir mail yollaması gerekiyormuş. Bunu da mahkeme de belirteceğim. Bana uyarı veya telif mail'i gönderildiği halde ben içeriği kaldırmadıysam firmanın haklı olabileceğini ve eğer bana mail göndermişlerse bunu deliller ile sunmalarını isteyeceğim. Film sitelerinin yasal olmadığını söylüyorlar ancak film sitelerindeki filmler telif içermediği sürece yasal olduğu kanısına varmış bulunmaktayım. Bu gibi şirketlerin sadece uzlaşma yolunda para koparmaya çalıştıklarını düşünüyorum. Gelişmeleri buradan direkt olarak sizlerle paylaşacağım.
  • 01-03-2019, 14:01:51
    #31
    SherChie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bugün ifade vermeye gittim. Polis arkadaş ile ifade dosyamı yazdık hazırladık. İçeriği sunucumda barındırmadığımı ve gelen telif maillerini dikkate alarak içerikleri düzenli olarak sildiğimi belirttim. Menşei firmanında aynı şekilde bana mail atarak irtibata geçseydi onlarında direkt olarak filmlerini kaldırırdım dedim. İfade dosyama da aynen bu şekilde yazdırdım. İnternet ortamında herkes tarafından paylaşılan filmlerin herhangi bir suç teşkil edeceğini bilmiyordum ve bilinçsizce yaptığımı belirttim. Buna istinaden bana uyarı mail'i atsalardı içeriği hemen siteden kaldırabilirdim dedim. İfadeye çağırıldığım anda içerikleri zaten sildim diye ifade verdim. 1 ay içerisinde uzlaşma için aranacağım söylendi. Bende bu durumda film sitesini kapatsam mı kapatmasam mı bilemedim. Çünkü beni içerik telifinden dolayı mahkemeye şikayet etmişler. Siteyi kapatmam ne derecede doğru olur bilmiyorum. Burada yazan yorumlara bakarsak firmanın bize telif atma zorunluluğu yok gibi saçma yorumlar var. O zaman neden bu zamana kadar firmalar bize telif mail i atıyorlardı burasıda ayrı bir düşündürüyor. Yaptığım araştırmalar sonucunda Fsek 81/4 maddesine göre firmanın içeriği paylaşan kişiyi uyarır nitelikte bir mail yollaması gerekiyormuş. Bunu da mahkeme de belirteceğim. Bana uyarı veya telif mail'i gönderildiği halde ben içeriği kaldırmadıysam firmanın haklı olabileceğini ve eğer bana mail göndermişlerse bunu deliller ile sunmalarını isteyeceğim. Film sitelerinin yasal olmadığını söylüyorlar ancak film sitelerindeki filmler telif içermediği sürece yasal olduğu kanısına varmış bulunmaktayım. Bu gibi şirketlerin sadece uzlaşma yolunda para koparmaya çalıştıklarını düşünüyorum. Gelişmeleri buradan direkt olarak sizlerle paylaşacağım.
    bu tam olarak hangi film ve hangi şirket acaba, özelden yazmanız mümkün mü?
  • 01-03-2019, 18:05:33
    #32
    tazminat davası açacak karşı taraf..uzlaşmaya varın derim
  • 02-03-2019, 16:57:30
    #33
    toplam kaç filmden dava açılmış ?
  • 03-03-2019, 01:12:14
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Siteyi kapatsan bile gerekli deliller alınmıştır. Hosting firmasıyla da iletişime geçtiklerine göre, bilirkişi inceleme yapacak olursa firma elindeki bilgileri/kayıtları paylaşacağından siteyi kapatmak herhangi bir çözüm teşkil etmez. Telif içeren filmleri silip, site yayınına devam etmen mantıklı olur. Uzlaşma için arayacaklarına göre para isteyecekler.
  • 05-03-2019, 01:21:44
    #35
    SEO Hizmetleri 🚀
    arkadaşlar avukat telif bedeli için arayacaktı ve hala aramış değil. Makul bir fiyat çıkarırsa uzlaşmayı düşünüyorum fakat uçuk rakamlar söylerse uzlaşmayı düşünmüyorum. Edindiğim bilgilere göre sicilimin temiz olmasından dolayı mahkemeye gitmesinin daha sağlıklı sonuçlar doğuracağını söyleyenler var. Ben de çok fazla avukatı arayıp telaşlı olduğumu belli etmek istemiyorum. Merak eden arkadaşlar vardır diye yazıyorum. Avukatı arayıp konuştum bu arada. Biz bu filmlerin ayrı ayrı telif bedellerini talep ediyoruz gibisinden cümleler kurdu ve olayın tamamen ticari maksatlı olduğunu anlamış oldum. Filmin paylaşılıp paylaşılmaması pek de umurlarında değil ve tamamen para koparmaya çalışmaktalar. Bana bir fiyat söyleyecek ve ben de vereceğim max fiyatı söyleyeceğim. Anlaşırsa anlalaşırız. Anlaşamazsak mahkemeye gitmesini bekleyeceğim.
  • 23-04-2019, 05:08:16
    #36
    Üyeliği durduruldu
    SherChie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar avukat telif bedeli için arayacaktı ve hala aramış değil. Makul bir fiyat çıkarırsa uzlaşmayı düşünüyorum fakat uçuk rakamlar söylerse uzlaşmayı düşünmüyorum. Edindiğim bilgilere göre sicilimin temiz olmasından dolayı mahkemeye gitmesinin daha sağlıklı sonuçlar doğuracağını söyleyenler var. Ben de çok fazla avukatı arayıp telaşlı olduğumu belli etmek istemiyorum. Merak eden arkadaşlar vardır diye yazıyorum. Avukatı arayıp konuştum bu arada. Biz bu filmlerin ayrı ayrı telif bedellerini talep ediyoruz gibisinden cümleler kurdu ve olayın tamamen ticari maksatlı olduğunu anlamış oldum. Filmin paylaşılıp paylaşılmaması pek de umurlarında değil ve tamamen para koparmaya çalışmaktalar. Bana bir fiyat söyleyecek ve ben de vereceğim max fiyatı söyleyeceğim. Anlaşırsa anlalaşırız. Anlaşamazsak mahkemeye gitmesini bekleyeceğim.
    selam bi gelişme var mı
    mail atıp bilgi vermeden direk dava açma hakları gerçekten varmıymış?