arkadaşlar avukat telif bedeli için arayacaktı ve hala aramış değil. Makul bir fiyat çıkarırsa uzlaşmayı düşünüyorum fakat uçuk rakamlar söylerse uzlaşmayı düşünmüyorum. Edindiğim bilgilere göre sicilimin temiz olmasından dolayı mahkemeye gitmesinin daha sağlıklı sonuçlar doğuracağını söyleyenler var. Ben de çok fazla avukatı arayıp telaşlı olduğumu belli etmek istemiyorum. Merak eden arkadaşlar vardır diye yazıyorum. Avukatı arayıp konuştum bu arada. Biz bu filmlerin ayrı ayrı telif bedellerini talep ediyoruz gibisinden cümleler kurdu ve olayın tamamen ticari maksatlı olduğunu anlamış oldum. Filmin paylaşılıp paylaşılmaması pek de umurlarında değil ve tamamen para koparmaya çalışmaktalar. Bana bir fiyat söyleyecek ve ben de vereceğim max fiyatı söyleyeceğim. Anlaşırsa anlalaşırız. Anlaşamazsak mahkemeye gitmesini bekleyeceğim.
selam bi gelişme var mı
mail atıp bilgi vermeden direk dava açma hakları gerçekten varmıymış?