• 22-02-2019, 17:03:55
    #1
    Merhaba. AÖF kayıt yenileme ücretini yani harcı ödemememiz durumunda kaydımız silinir mi? 5 yıldır ücreti ödeyip sınava girmiyorum da bu sene ödemeyeyim diyorum.
  • 22-02-2019, 17:05:07
    #2
    Kayıt silinmiyor. Pasif durumuna düşüyor öğrenim durumu istediğiniz zaman yatırdığınızda aktif oluyor. Bende birkaç dönem yatırmamıştım bu şekilde oldu fakat bunun bir süre sınırlaması var mı bilmiyorum.
  • 22-02-2019, 17:05:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    takip
  • 22-02-2019, 17:08:25
    #4
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt silinmiyor. Pasif durumuna düşüyor öğrenim durumu istediğiniz zaman yatırdığınızda aktif oluyor. Bende birkaç dönem yatırmamıştım bu şekilde oldu fakat bunun bir süre sınırlaması var mı bilmiyorum.
    Pasif dediğimiz şey bi'nevi otomatik dondurma işlemimi oluyor? Tekrar sınavlara girmek istediğimde ücreti yatırdığım takdirde işlemler hallolur mu yoksa tekrar aktif durumuna getirmek için evrak falan hazırlayıp şubeye mi gitmek gerekir? Bi'de ekstra bir borç çıkma olasılığı var mı?
  • 22-02-2019, 17:09:15
    #5
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt silinmiyor. Pasif durumuna düşüyor öğrenim durumu istediğiniz zaman yatırdığınızda aktif oluyor. Bende birkaç dönem yatırmamıştım bu şekilde oldu fakat bunun bir süre sınırlaması var mı bilmiyorum.
    Aynen bende öyle biliyorum. Hatta 1 saat önce AÖF'den gelen mesajda öğrenimize ara vermeyin yazıyordu. Ben dün yatırdım zaten öğrenci durumun aktif ancak diğer dönemde para yatırdığınızda aktif oluyor herhalde.
  • 22-02-2019, 17:12:00
    #6
    Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasif dediğimiz şey bi'nevi otomatik dondurma işlemimi oluyor? Tekrar sınavlara girmek istediğimde ücreti yatırdığım takdirde işlemler hallolur mu yoksa tekrar aktif durumuna getirmek için evrak falan hazırlayıp şubeye mi gitmek gerekir? Bi'de ekstra bir borç çıkma olasılığı var mı?
    Evet dondurulmuş oluyor. Eğer para yatırırsanız da aktif duruma geliyor. Ben 2 dönem ara verdim, daha sonrasında para yatırdım herhangi bir sorun olmadan devam edip bitirdim.
  • 22-02-2019, 17:13:52
    #7
    Askerlik için yenileme yapıyorsanız yapmaya devam edin yenilemezseniz askerlik erteleme işi sıkıntıya düşer. Öyle bir durum yoksa boşuna para vermeyin sınava gireceğiniz dönem tekrar parasını öder devam edersiniz.
  • 22-02-2019, 17:14:08
    #8
    Üzülerek söylemeliyim ki 5 yıldır boşuna para ödemişsiniz, ödemezseniz kayıt silinmezdi zaten, ödediğinizde kaldığınız yerden devam edebilirdiniz.
  • 22-02-2019, 17:18:21
    #9
    yaren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik için yenileme yapıyorsanız yapmaya devam edin yenilemezseniz askerlik erteleme işi sıkıntıya düşer. Öyle bir durum yoksa boşuna para vermeyin sınava gireceğiniz dönem tekrar parasını öder devam edersiniz.
    Haziran ayında askerim.

    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzülerek söylemeliyim ki 5 yıldır boşuna para ödemişsiniz, ödemezseniz kayıt silinmezdi zaten, ödediğinizde kaldığınız yerden devam edebilirdiniz.
    Kayıt olduğum yıllarda 2 dönem üst üste yatırılmadığı zaman kayıt siliniyordu. Hep öyle zannediyordum.