AÖF Harç Ödememek
8
●252
- 22-02-2019, 17:08:25Pasif dediğimiz şey bi'nevi otomatik dondurma işlemimi oluyor? Tekrar sınavlara girmek istediğimde ücreti yatırdığım takdirde işlemler hallolur mu yoksa tekrar aktif durumuna getirmek için evrak falan hazırlayıp şubeye mi gitmek gerekir? Bi'de ekstra bir borç çıkma olasılığı var mı?arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2019, 17:09:15Aynen bende öyle biliyorum. Hatta 1 saat önce AÖF'den gelen mesajda öğrenimize ara vermeyin yazıyordu. Ben dün yatırdım zaten öğrenci durumun aktif ancak diğer dönemde para yatırdığınızda aktif oluyor herhalde.arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2019, 17:12:00Evet dondurulmuş oluyor. Eğer para yatırırsanız da aktif duruma geliyor. Ben 2 dönem ara verdim, daha sonrasında para yatırdım herhangi bir sorun olmadan devam edip bitirdim.Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2019, 17:18:21Haziran ayında askerim.yaren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt olduğum yıllarda 2 dönem üst üste yatırılmadığı zaman kayıt siliniyordu. Hep öyle zannediyordum.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle