Kayıt silinmiyor. Pasif durumuna düşüyor öğrenim durumu istediğiniz zaman yatırdığınızda aktif oluyor. Bende birkaç dönem yatırmamıştım bu şekilde oldu fakat bunun bir süre sınırlaması var mı bilmiyorum.
Pasif dediğimiz şey bi'nevi otomatik dondurma işlemimi oluyor? Tekrar sınavlara girmek istediğimde ücreti yatırdığım takdirde işlemler hallolur mu yoksa tekrar aktif durumuna getirmek için evrak falan hazırlayıp şubeye mi gitmek gerekir? Bi'de ekstra bir borç çıkma olasılığı var mı?