Askerlik için yenileme yapıyorsanız yapmaya devam edin yenilemezseniz askerlik erteleme işi sıkıntıya düşer. Öyle bir durum yoksa boşuna para vermeyin sınava gireceğiniz dönem tekrar parasını öder devam edersiniz.
Haziran ayında askerim.
Üzülerek söylemeliyim ki 5 yıldır boşuna para ödemişsiniz, ödemezseniz kayıt silinmezdi zaten, ödediğinizde kaldığınız yerden devam edebilirdiniz.
Kayıt olduğum yıllarda 2 dönem üst üste yatırılmadığı zaman kayıt siliniyordu. Hep öyle zannediyordum.