• 13-01-2019, 04:47:30
    #1
    Para giriş çıkışlarım paypal üzerinden oluyor ki şuan Türkiyede paypaldan para bile çekemiyoruz bunun için Amerikada şirket açmayı düşünüyorum ama nasıl bir yol izliceğimi bilmiyorum. Daha önce açan varsa veya bilgili olan biri bu konuda detay verebilir mi? İnternetde herkes aracı şirket koymuştu onlarda 300$ 400$ ek ücret alıyor en ucuz şekilde nasıl halledebilirim
  • 13-01-2019, 06:36:07
    #2
    Hocam öyle $300-$400 dolara halletmen çok zor, sorularını bu yoruma alıntı yaparak sorarsan, yarın cevaplayabilirim herkes faydalanabilir.
    (bu yorumu başka bir başlığa yapmıştım)
    Ouwax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz sitelere bakma, ABD'de bizimde şirket var.
    Bunlar açıp kapatabiliyorlar, Türk Muhasebeci veya Müşavirlerle ilgilenebilirsiniz. (www.bacakllc.com) / şu bölümden bakarsanız daha iyi anlayabilirsiniz --> http://bacakllc.com/v2
    Tüm Dünya'dan ödeme alma, Paypal kullanma, parayı $ olarak Türkiye'den çekme, Türkiye'ye hiç bir şekilde gelir beyanı göstermeme, STRİPE gibi kaliteli bir ödeme aracını kullanmak gibi bir sürü avantajınız olabilir.
    Aylık 300$ Vergi yok. Her yılın Nisan ayında, ABD size: "Kardeşim bak ben sıkıntılı bir ülkeyim, kazancını beyan et, eğer aksi bir durum olur yada az kazanç belirtirsen şirketin kapanır, hesapların bloke olur ABD'ye gelemezsin" diyor.
    Her yılın Nisan ayında, bu oranlara göre vergi ödersin;
    https://i.hizliresim.com/k9BPNv.png
    Bank Of America, American First Bank gibi bankalardan aldığın kredi kartını Türkiye'de kullanarak bütün her şeyi şirket gideri olarak gösterebilirsin. Freelancer gibi sitelerden yaptırdığın işleride oraya bağlarsın şirket gideri olur hepsi.
    Öyle bir şirketin var diye, elini sallayarakta ABD'ye gidemezsin. Ortalama $50.000 - $100.000 dolar arası bir banka hesabında şirket gideri gösterirsen, ABD'ye . o rakamlarda yatırım yaptığın için vize alman %99 kolaylaşır.
    ABD, vergisini veren herkesi sever. (vatandaş olmanıza gerek yok, pasaport ile şirket kurulumu yaptırabiliyorsunuz)

    Bize 1250 $ bir maaliyeti olmuştu (fiziksel adresli)

    Dip Not: Delaware iyidir, Nevada daha da iyi diye duymuştum.

    Dip Not: Vize sistemini merak eden arkadaşlara şu bilgiyi verebilirim ; Canada & Schengen Vizesi & Latin Amerika Ülkeleri için istenen vizelerde o ülkelerde ki her hangi bir fuara ABD Şirketi olarak başvurur yaparsanız %80 vizeniz onaylanır.) ABD'de şirketiniz olması, ABD'ye %100 vize almanızda sizi zorlar. Adamlar ülkeye gelen kişinin, yatırımı yoksa kalmasını orada yaşamasını istemiyorlar. Şirket ayakları üstünde duruabilen bir şirketse eğer vize çıkmaması için hiç bir engel yok.
  • 13-01-2019, 08:20:53
    #3
    Takipteyim.
    Amerikayla daha önce hiç münasebeti olmamış biri olarak, gitmeden şirket açıp banka hesabı açabiliyor muyuz yani hocam?
  • 13-01-2019, 09:34:51
    #4
    Takipteyim
  • 13-01-2019, 10:12:34
    #5
    takipteyim
  • 13-01-2019, 11:12:47
    #6
    En ucuzu bilmem, en profesyonel bir şekilde Stripe Atlas ile açabilirsiniz. Bir sıkıntınız olduğunda sizin için savaşacak avukat ordusu, her zaman yanınızda olacak bir hesap yöneticisi isterseniz, bir araştırın.

    Aylık ve yıllık masrafları var ancak hizmet eşsiz, biz yıllardır Stripe Atlas ile çalışıyoruz.

    https://stripe.com/atlas
  • 13-01-2019, 17:51:11
    #7
    ayni konuyu merak ediyorum
  • 13-01-2019, 18:00:14
    #8
    konuyu takipteyim
  • 13-01-2019, 20:05:20
    #9
    Ouwax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz sitelere bakma, ABD'de bizimde şirket var.
    Bunlar açıp kapatabiliyorlar, Türk Muhasebeci veya Müşavirlerle ilgilenebilirsiniz. (www.bacakllc.com) / şu bölümden bakarsanız daha iyi anlayabilirsiniz --> http://bacakllc.com/v2
    Tüm Dünya'dan ödeme alma, Paypal kullanma, parayı $ olarak Türkiye'den çekme, Türkiye'ye hiç bir şekilde gelir beyanı göstermeme, STRİPE gibi kaliteli bir ödeme aracını kullanmak gibi bir sürü avantajınız olabilir.
    Aylık 300$ Vergi yok. Her yılın Nisan ayında, ABD size: "Kardeşim bak ben sıkıntılı bir ülkeyim, kazancını beyan et, eğer aksi bir durum olur yada az kazanç belirtirsen şirketin kapanır, hesapların bloke olur ABD'ye gelemezsin" diyor.
    Her yılın Nisan ayında, bu oranlara göre vergi ödersin;
    https://i.hizliresim.com/k9BPNv.png
    Bank Of America, American First Bank gibi bankalardan aldığın kredi kartını Türkiye'de kullanarak bütün her şeyi şirket gideri olarak gösterebilirsin. Freelancer gibi sitelerden yaptırdığın işleride oraya bağlarsın şirket gideri olur hepsi.
    Öyle bir şirketin var diye, elini sallayarakta ABD'ye gidemezsin. Ortalama $50.000 - $100.000 dolar arası bir banka hesabında şirket gideri gösterirsen, ABD'ye . o rakamlarda yatırım yaptığın için vize alman %99 kolaylaşır.
    ABD, vergisini veren herkesi sever. (vatandaş olmanıza gerek yok, pasaport ile şirket kurulumu yaptırabiliyorsunuz)

    Bize 1250 $ bir maaliyeti olmuştu (fiziksel adresli)

    Dip Not: Delaware iyidir, Nevada daha da iyi diye duymuştum.

    Dip Not: Vize sistemini merak eden arkadaşlara şu bilgiyi verebilirim ; Canada & Schengen Vizesi & Latin Amerika Ülkeleri için istenen vizelerde o ülkelerde ki her hangi bir fuara ABD Şirketi olarak başvurur yaparsanız %80 vizeniz onaylanır.) ABD'de şirketiniz olması, ABD'ye %100 vize almanızda sizi zorlar. Adamlar ülkeye gelen kişinin, yatırımı yoksa kalmasını orada yaşamasını istemiyorlar. Şirket ayakları üstünde duruabilen bir şirketse eğer vize çıkmaması için hiç bir engel yok.
    Aylık/Yıllık sabit giderleriniz nedir? Parayı Türk bankalarında $ olarak çektiğinizde hiç bir şekilde gelir beyanı göstermeme nasıl mümkün oluyor? (xx.xxx -xxx.xxx rakamlarda)