• 13-01-2019, 20:07:44
    #10
    Lost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık/Yıllık sabit giderleriniz nedir? Parayı Türk bankalarında $ olarak çektiğinizde hiç bir şekilde gelir beyanı göstermeme nasıl mümkün oluyor? (xx.xxx -xxx.xxx rakamlarda)
    Aylık, $80 civarı bir fiziksel adress gösterme ücretim var.
    ABD-T.C Çifte vergilendirmeyi önleme anlaşması var.
    Switch ile kendi hesabınıza ödemeyi çekebiliyorsunuz.
  • 13-01-2019, 20:34:06
    #11
    Ouwax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öyle $300-$400 dolara halletmen çok zor, sorularını bu yoruma alıntı yaparak sorarsan, yarın cevaplayabilirim herkes faydalanabilir.
    (bu yorumu başka bir başlığa yapmıştım)
    Hocam internetde okuduğum kadarıyla her 1 haziranda abd ye yıllık vergi ödüyormuşsunuz 300$ eyaletlere göre değişiyor muş. İster mayısda aç ister 2 Haziranda her türlü 1 haziranda ödeme yapıyor muşsunuz. Ben bunu okuduktan sonra 1 hazirandan sonra açmayı düşündüm doğrumu bu bilgi? Birde "Hocam şimdi banka hesabı açmak için adres gerekiyor bunun için sanal bir adres kiralamak zorunda oluyoruz bunu kart aldıktan sonrada devam ettirmek zorunda mıyız? Yoksa 1 ay kiralayıp banka işlemlerini bitirdikten sonra bıraksak sıkıntı oluyor mu?"
    NatMes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En ucuzu bilmem, en profesyonel bir şekilde Stripe Atlas ile açabilirsiniz. Bir sıkıntınız olduğunda sizin için savaşacak avukat ordusu, her zaman yanınızda olacak bir hesap yöneticisi isterseniz, bir araştırın.

    Aylık ve yıllık masrafları var ancak hizmet eşsiz, biz yıllardır Stripe Atlas ile çalışıyoruz.

    https://stripe.com/atlas
    Hocam şimdi banka hesabı açmak için adres gerekiyor bunun için sanal bir adres kiralamak zorunda oluyoruz bunu kart aldıktan sonrada devam ettirmek zorunda mıyız? Yoksa 1 ay kiralayıp banka işlemlerini bitirdikten sonra bıraksak sıkıntı oluyor mu?



    + olarak babam daha önce yeşilkartda çıktı fakat reddetdi benim vatandaş olmama engel oluyor mu bu
  • 13-01-2019, 20:46:31
    #12
    Sinemium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam internetde okuduğum kadarıyla her 1 haziranda abd ye yıllık vergi ödüyormuşsunuz 300$ eyaletlere göre değişiyor muş. İster mayısda aç ister 2 Haziranda her türlü 1 haziranda ödeme yapıyor muşsunuz. Ben bunu okuduktan sonra 1 hazirandan sonra açmayı düşündüm doğrumu bu bilgi? Birde "Hocam şimdi banka hesabı açmak için adres gerekiyor bunun için sanal bir adres kiralamak zorunda oluyoruz bunu kart aldıktan sonrada devam ettirmek zorunda mıyız? Yoksa 1 ay kiralayıp banka işlemlerini bitirdikten sonra bıraksak sıkıntı oluyor mu?"

    Hocam şimdi banka hesabı açmak için adres gerekiyor bunun için sanal bir adres kiralamak zorunda oluyoruz bunu kart aldıktan sonrada devam ettirmek zorunda mıyız? Yoksa 1 ay kiralayıp banka işlemlerini bitirdikten sonra bıraksak sıkıntı oluyor mu?




    + olarak babam daha önce yeşilkartda çıktı fakat reddetdi benim vatandaş olmama engel oluyor mu bu
    Stripe hakkında konuşuyorsanız, Stripe Atlas'a devam etmek zorundasınız. Sizin için yaptıkları şey sadece bir adres kiralayıp şirket kurmak değil, tüm muhasebe, fatura, banka, kart, adres, kredi, mali, legal avukat işlerinizi üstleniyorlar.
  • 13-01-2019, 21:12:49
    #13
    NatMes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stripe hakkında konuşuyorsanız, Stripe Atlas'a devam etmek zorundasınız. Sizin için yaptıkları şey sadece bir adres kiralayıp şirket kurmak değil, tüm muhasebe, fatura, banka, kart, adres, kredi, mali, legal avukat işlerinizi üstleniyorlar.
    Fiyatları bunların içinde olduğu hali yani, ben şirketi kurup sadece gelen postaları vs. size yansıtıyor sandım birçok aracı öyle yapıyorda araştırdığıma göre o yüzden ucuz bir tane bulmak istedim sadece şirket açmalık ama tüm bunları üstleniyorsa fiyatına bakayım
  • 13-01-2019, 21:18:55
    #14
    NatMes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stripe hakkında konuşuyorsanız, Stripe Atlas'a devam etmek zorundasınız. Sizin için yaptıkları şey sadece bir adres kiralayıp şirket kurmak değil, tüm muhasebe, fatura, banka, kart, adres, kredi, mali, legal avukat işlerinizi üstleniyorlar.
    O zaman stripe dışında bir amaçla kullanılmıyor sanırım