Para giriş çıkışlarım paypal üzerinden oluyor ki şuan Türkiyede paypaldan para bile çekemiyoruz bunun için Amerikada şirket açmayı düşünüyorum ama nasıl bir yol izliceğimi bilmiyorum. Daha önce açan varsa veya bilgili olan biri bu konuda detay verebilir mi? İnternetde herkes aracı şirket koymuştu onlarda 300$ 400$ ek ücret alıyor en ucuz şekilde nasıl halledebilirim