• 12-01-2019, 18:49:03
    #1
    Merhabalar, sizce altaki gibi birşey olabilirmi? İş ahlakına sığarmı? Detayları tam olarak konuya yazmayıp satın aldıktan sonra size belirli şeyler söyleyip sonra iade isteyince bunu deme hakkı varmı? Mesela hesabıma birşey oldu ama bu riski konusunda, satın almadan veya satın aldıktan sonra dile getirmedi forumda şikayet konusu açtım bununla yırtabilirmi?

    Tamamen sormak için açıyorum hiçbir kişiyle alakalı değildir.


    *ücret iademiz yoktur, olası bir durumda sistemimiz hiç bir şekilde suçlanamaz, ve satın alan herkes kabul etmiş sayılır, XXXX bu kuralları değiştirebilir ve saklı tutabilir.
  • 12-01-2019, 18:52:50
    #2
    Satın alırken imzaladığınız sözleşmede bu yazıyor muydu?
  • 12-01-2019, 18:53:39
    #3
    prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satın alırken imzaladığınız sözleşmede bu yazıyor muydu?
    Sözleşme imzalama yok sadece konuda yazıyordu en alt kısımda görmedim bile
  • 12-01-2019, 18:55:34
    #4
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşme imzalama yok sadece konuda yazıyordu en alt kısımda görmedim bile
    O zaman herhangi bir hak iddia edemezsin. okumadan imzalamaya benzer bu durum. Ne yazıyorsa kabul etmiş sayılırsın.
  • 12-01-2019, 18:56:57
    #5
    prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman herhangi bir hak iddia edemezsin. okumadan imzalamaya benzer bu durum. Ne yazıyorsa kabul etmiş sayılırsın.
    Konuda belirtmedi sorunlar var hemde çok büyük sorunlar.
  • 12-01-2019, 18:58:44
    #6
    backlinkAjans.com
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda belirtmedi sorunlar var hemde çok büyük sorunlar.
    Aldığınız mal veya hizmete göre değişir ama buradan alındıysa bir moderatöre danışmakta fayda var
  • 12-01-2019, 19:00:23
    #7
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşme imzalama yok sadece konuda yazıyordu en alt kısımda görmedim bile
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda belirtmedi sorunlar var hemde çok büyük sorunlar.
    Hocam hem konuda yazıyor diyorsun hem de konuda belirtmedi diyorsun. Satış konusunda yazıyorsa kabul etmiş sayılırsın. Satış konusunda yazmıyorsa ve sana herhangi bir şekilde bunu belirtmediyse seni ilgilendirmez. Ama "okudum ve kabul edşiyorum" gibi bir yerde yazıyorsa ve sen de bunu kabul edip aldıysan, ki kabul etmeden alamazsın, gene kabul etmiş sayılırsın. Senin okuyup okumaman önemli değil. Yazması önemli.
  • 12-01-2019, 19:11:42
    #8
    prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hem konuda yazıyor diyorsun hem de konuda belirtmedi diyorsun. Satış konusunda yazıyorsa kabul etmiş sayılırsın. Satış konusunda yazmıyorsa ve sana herhangi bir şekilde bunu belirtmediyse seni ilgilendirmez. Ama "okudum ve kabul edşiyorum" gibi bir yerde yazıyorsa ve sen de bunu kabul edip aldıysan, ki kabul etmeden alamazsın, gene kabul etmiş sayılırsın. Senin okuyup okumaman önemli değil. Yazması önemli.
    Orda o sorun yazmıyor mesela instagram uygulaması ama eski hesapları ekliyemiyorsun, ama bunu konuda belirtmemiş sadece altta bunu yazmış.

    *ücret iademiz yoktur, olası bir durumda sistemimiz hiç bir şekilde suçlanamaz
  • 12-01-2019, 19:14:51
    #9
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orda o sorun yazmıyor mesela instagram uygulaması ama eski hesapları ekliyemiyorsun, ama bunu konuda belirtmemiş sadece altta bunu yazmış.

    *ücret iademiz yoktur, olası bir durumda sistemimiz hiç bir şekilde suçlanamaz
    O zaman bir şey diyemem. Konu hakkında biraz daha ayrıntı verirseniz, daha kolay size yardımcı olunur. Sadece yazdıklarına göre yorum yaptım ama yazmadığın çok şey var gibi görünüyor.