NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşme imzalama yok sadece konuda yazıyordu en alt kısımda görmedim bile
NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuda belirtmedi sorunlar var hemde çok büyük sorunlar.
Hocam hem konuda yazıyor diyorsun hem de konuda belirtmedi diyorsun. Satış konusunda yazıyorsa kabul etmiş sayılırsın. Satış konusunda yazmıyorsa ve sana herhangi bir şekilde bunu belirtmediyse seni ilgilendirmez. Ama "okudum ve kabul edşiyorum" gibi bir yerde yazıyorsa ve sen de bunu kabul edip aldıysan, ki kabul etmeden alamazsın, gene kabul etmiş sayılırsın. Senin okuyup okumaman önemli değil. Yazması önemli.