Merhabalar, sizce altaki gibi birşey olabilirmi? İş ahlakına sığarmı? Detayları tam olarak konuya yazmayıp satın aldıktan sonra size belirli şeyler söyleyip sonra iade isteyince bunu deme hakkı varmı? Mesela hesabıma birşey oldu ama bu riski konusunda, satın almadan veya satın aldıktan sonra dile getirmedi forumda şikayet konusu açtım bununla yırtabilirmi?
Tamamen sormak için açıyorum hiçbir kişiyle alakalı değildir.
*ücret iademiz yoktur, olası bir durumda sistemimiz hiç bir şekilde suçlanamaz, ve satın alan herkes kabul etmiş sayılır, XXXX bu kuralları değiştirebilir ve saklı tutabilir.