göbek adını alma hakkında
10
●255
- 10-01-2019, 15:06:33Misafirhttp://www.hukukiyaklasim.com/hukuki...-artik-mumkun/
Madde madde nasıl olduğu yazılı ama özetle "1 defaya mahsus, dilekçe ve geçerli bir sebep ile mahkemeye başvurmadan ad/soyad değiştirebilirsiniz" - 10-01-2019, 15:08:2618 yaşındayım. Kolay kolay yapılamıyor anladığım kadarıyla, adımın bitişi soyadımın başlangıç harfleri aynı. Buda bana gerek sosyal medyada gerek kişisel blog sitelerimde sorun yaratıyor. Ahmettosun.com.tr gibi. Ben biraz daha araştırma içerisine gireyim.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2019, 15:09:20Misafir3 Kasım 2019'a kadar mahkemesiz bir şekilde dilekçe ile "haklı bir sebep" gösterdiğiniz sürece basit.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir arkadaşım adını birleşik okuyunca hakaret oluştuğu için değiştirdi - 10-01-2019, 15:09:34Teşekkür ederim, inceleyeceğim hemen.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2019, 15:11:53MisafirBir arkadaşımın soyadı dediğim gibi "Akay" idi ancak bu sessiz harfle biten ismiyle birleşine "...akay" şeklinde küfüre/hakarete dönüşüyordu.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dilekçe ile soyisim değişikliğine gitti çünkü haklı bir sebep gösterebildi.
İsteğe bağlı olarak bu işlem imkansız gibi bir şey ancak gerekli sebebi sunabilirseniz tek dilekçelik iş açıkçası - 10-01-2019, 15:16:59Peki gerekli gerekçe gösterilerek, Batuhan adını 2. adım olarak ekletebilmem bu durumda müsait değil mi? yada 1 kereye mahsus sadece isim soyisim değişme hakkımız mı mevcut.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2019, 15:20:12Misafirİsim soyisim değiştirme olayı normalde dava açılarak yapılan zor bir eylem, sebebi ise doğduğunuzdan andan bu zamana kadar yaptığınız neredeyse herşey için sıkıntı çıkarmasıdır.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diplomadaki adınız değişmez, doğum belgenizdeki adınız değişmez, siz gitmezseniz bankalardaki adınız değişmez, o isim değişikliğini yanınızda ömür boyu resmen taşımak zorunda kalırsınız.
Sosyal medyada şöyle böyle oluyor vs. için imkan vermiyorum ki isminizi eklemeye izin versinler. Daha adwords / adsense nedir tartıştığımız bir noktada sosyal medya / nick vs. gibi şeyleri anlatamazsınız.