Teşekkür ederim, inceleyeceğim hemen.
Bir arkadaşımın soyadı dediğim gibi "Akay" idi ancak bu sessiz harfle biten ismiyle birleşine "...akay" şeklinde küfüre/hakarete dönüşüyordu.
Dilekçe ile soyisim değişikliğine gitti çünkü haklı bir sebep gösterebildi.
İsteğe bağlı olarak bu işlem imkansız gibi bir şey ancak gerekli sebebi sunabilirseniz tek dilekçelik iş açıkçası