Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir arkadaşımın soyadı dediğim gibi "Akay" idi ancak bu sessiz harfle biten ismiyle birleşine "...akay" şeklinde küfüre/hakarete dönüşüyordu.
Dilekçe ile soyisim değişikliğine gitti çünkü haklı bir sebep gösterebildi.
İsteğe bağlı olarak bu işlem imkansız gibi bir şey ancak gerekli sebebi sunabilirseniz tek dilekçelik iş açıkçası
Peki gerekli gerekçe gösterilerek, Batuhan adını 2. adım olarak ekletebilmem bu durumda müsait değil mi? yada 1 kereye mahsus sadece isim soyisim değişme hakkımız mı mevcut.