Bir arkadaşım sürekli satıyordu, ersağ gibi birşey. Ürünlerini kullanmaya başladık, gayet hepsi güzel. Kullanan var mı daha önce yan etkisini gören falan? Ersağdan daha kaliteli geldi bana ürünler ama zararlı diyen var mı merak ettim?
Aynı zamanda alım yapmak isteyen olursa onada yardımcı olurum ( ALIŞ FİYATINDAN ) Katalog: https://cdn.farmasiint.com/OnlineCat...06/catalog.pdf
Üye olmak isteyenler ( REF'Lİ ): http://www.farmasiint.com/default?Re...3-419c01cd24b9
Farmasi kullanan/Satan var mı?
7
●254
- 07-01-2019, 10:49:03çay ağacı şampuanını kullanıyorum uzun saçlarım için, saç derisinde problem vardı düzenli ilaç kullanıyordum hala kullanıyorum ama yarı yarıya değişim var 1.5 ay oldu kullanalı
edit: denk gelince saç kremini de alacağım - 07-01-2019, 10:59:58KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet iş olarak karlı. ben kar edeyim diye değil, alış fiyatından ürün alabilmek için üye oldum. Öyle bir sayfanız varsa üyelik açabilirim size de, Hemde benim üyeliğim devam etmiş olur. karı güzel bir iş. ürünler satılan, kaliteli ürün. kar marjı %30 ve %40 iki çeşit. Ve ek olarak hediye gelen ürünler tabii ki. - 10-01-2019, 08:42:05Carpediem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Annem de ersağ ürünleriyle yakından ilgileniyor.
Lakin ersağ kullananlar da Farmasiden sonra bırakıyor hocam, ürünleri sağlam - 10-01-2019, 10:34:37Doğrudur olabilir bana öyle birileri denk gelmedi demek ki.Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle