çay ağacı şampuanını kullanıyorum uzun saçlarım için, saç derisinde problem vardı düzenli ilaç kullanıyordum hala kullanıyorum ama yarı yarıya değişim var 1.5 ay oldu kullanalı
edit: denk gelince saç kremini de alacağım