KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birçok kişi, benim de instagram butik sayfama sürekli farmasi ürünlerimi tanıtır mısınız diye mesaj atıyorlar. Karlı birşey sanırım.

Evet iş olarak karlı. ben kar edeyim diye değil, alış fiyatından ürün alabilmek için üye oldum. Öyle bir sayfanız varsa üyelik açabilirim size de, Hemde benim üyeliğim devam etmiş olur. karı güzel bir iş. ürünler satılan, kaliteli ürün. kar marjı %30 ve %40 iki çeşit. Ve ek olarak hediye gelen ürünler tabii ki.